Tarih: 4 Mart 2009

Bende blog yazmaya başladım. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun, Allah kazalardan belalardan saklasın efendim blogumuzu. Aslında bu açılış böyle sessiz sedasız olmamalıydı, daha bir şatafatlı, ne bileyim davullu zurnalı olmalıydı ama malum kriz var masraf yapmamak lazım.
Öncelikle merak edenler için kendimi tanıtayım. İsmim Dozi (yazar samimi değildir, yalancıdır, sahtekardır, yuh olsundur kalıbına). İzmir'de kendi halinde yaşayan, boş zamanlarını genellikle bilgisayar başında geçiren, açıköğretim fakültesinde okuma gayreti içinde bulunan 22 yaşında yurdum insanıyım. Müzik dinlemeyi, kitap okumayı, internette dolanmayı, arada futbol maçı izleyip küfürler savurmayı, şiir okuyup mest olmayı, ayaklarımı uzatıp bir bardak kola yada neskafe eşliğinde film izlemeyi pek severim. Kendimizi de tanıttığımıza göre artık sıra bu blog sayfasını neden açtığımıza geldi sanırım.
Öncelikle bu blog sayfasının açılmasında çok ulvi amaçlar arayanlarımız varsa derhal bu düşüncelerini akıllarından çıkarsınlar derim ben. Çünkü bu blog sayfasının açılma nedeni diğer çoğu benzeri gibi "insanoğlunun birşeyler yazmak ve bu yazdıklarını da diğer insanlarla paylaşmak" istemesinden çok öte değildir. İnsanoğlu üretmek ister, birşeyler yapmak ve bu yaptıklarıyla da kendine yada başkalarına fayda sağlamak, belki de sadece "heeyy! koca dünya beni unuttun bende buradayım!" diyebilmek ister. Yazmak insanın kendini ve dünyayı tanıması, anlamlandırması, zihniyle gerçek hayat arasında köprü kurmasıdır. İşte benimde bu sayfayla yapmak istediklerim bunlar.
İlerleyen günlerde burada birçok konu hakkında yazılar görebilirsiniz. Kimisini beğenebilir, kimisini berbat bulabilirsiniz. Bazıları faydalı bazıları ise çok faydasız olabilir. Belki de tam sizin düşündüğünüz gibi düşünüyorumdur, belki de tam zıttını. Bunların hepsini ilerleyen günlerde hep beraber göreceğiz.... Kendinize iyi bakın! mazaallah size birşey olursa yazdıklarımı kim okuyacak sonra, amah ha... :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Pardus 2011 Çözünürlük Sorunumu Çözdüm