Yaşaaaamaaaakk Neee Güüüzeeelll!




Son zamanlarda blogumla pek ilgilenemiyordum. Kabızlık dönemi olarak adlandırabileceğimiz bu süre zarfını geride bıraktığımızı onur, sevinç, kıvanç, direnç... vb “nç” lerle duyururum. Artık sık sık yazı yazmaya çalışacağım. Tabi hayatın bana nefes aldırttığı kadarıyla.

Neyse, konumuza dönelim. Hayatımda güzel gelişmeler oldu. Örneğin en sonunda veremediğim Matematik dersini vererek bir üst sınıfa geçmeye ve aynı zamanda bitirdiğim iki yıl için de bir önlisans diploması almaya hak kazandım. Bunun için çok mutluyum. Hani böyle kelebekler, kuşlar, yaşamak ne güzel, hey, hey tadındayım son zamanlarda. Bakalım bu heblef durum ne kadar sürecek ve gerçek hayata ne zaman geri döneceğim.

Bunun dışında uzun zamandır uzak kaldığım bilgisayarıma ve internetime kavuşmuş bulunuyorum. Yahu meğersem ne kadar da alışmışım ben bu merete. Sigara gibi anasını satayım, bir başlayan bırakamıyor.

Evet şimdilik durum bu. Moralim yerinde ve mutluyum. Uzun zamandan beri böyle hissetmediğim için bünyede soğuk duş etkisi yarattı tabi biraz. Sanırım yakında atlatırım. Kendinize iyi bakın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar