Ah benim canım ailem =]

İlk önce size "Koca Göbek" ten bahsetmek isterim;

Kendisi 90-100 kilo arasında,yakışıklı,boylu poslu endamlı bir insandır..Kendi deyimiyle="Enine boyuna ayı gibi bir adam" Babam olur kendileri..Mesleği öğretmenlik, "a,b,c"'nin yanısıra bana hayatı öğretebilecek yegane insanlardandır.Kalp kırmadan önce uyarıda bulunur =D örneğin="kalbini kırarım","ağlatırım seni".Bazen ağır sözleri vardır ama içinde bir ders taşır...Para istediğimde sergilediği o çizmeli kedimsi bakışları insanın içinde acıma hissi uyandırır.Her baba gibi benim deyimimle "cimri"dir."Bakarız","hallederiz" klasik laflarındandır.Aman aman yanına para arzusu ile yaklaşmayın patlayabilir..=D Ağlamama dayanamaz elbet.İki mızıkladım mı veriverir ne istersem.Bu yüzden mızıklamak benim en kuvvetli silahımdır.Şarkılarıda vardır,bana özel yazdığı .. =)

*"hay hayla habalaba lablaba zırttıkı pırttıkı"

*"tok teviyo babatı kıdını"

*"bir kıdım var çocuklar haydi sor sor sor,çok cadıdır kendisi ..Koca yanak deyince akla gelir tamam şimdi buldum Merviş Merviş"

*Merbidi bidi bidi kuş'da ayrı bir hitap şeklidir..



Sıra bıdık kadın anacuğumda..;

Kendisi hayli bıdıktır..45 kg civarında,benden bile zayıftır.Kısadırda ama o öyle şirindir =)

Dozi'nin yanında dili dönmez,konuşamaz..Neden bilmem.Her şeyden önce fedakardır.Saftır ama temiz anlamında.Elbette onunda şarkıları vardır..Örneğin="Taranaytikatom tara tara tikatom".Arada bi' tepsiyi eline alıp ritim tutturur(çok nadir)Şirin,bıdıcık,dünya tatlısı bir kadındır.Canım annemdir..Babam gibi bitaneciktir..


Ağabey..hı??

Benim mühendıs abicigim...Asabidir,takıntılıdır,içine kapanıktır..Bunların yanısıra ne pahasına olurla olsun korur beni..Arkamdadır hep =)Bacı kişiliğimdir ben onun gözünde.Yeni geldi Sakarya'dan.Özlemişim yanaklarını sıkmayı,kavga etmeyi.;Refleksleri kuvvetlidir,gıdıklamaya çalışmayın dayağı yersiniz =DBir işle meşgulken bulaşmayın aman aman ..!Kötü bir kişilik olarak canlandırmayın gözünüzde.O benim için her şeyi yapabilir.Sözlerine inanmaya kalkartsam beni o okutacak galiba=D Dozi ile ürettikleri "cart curt" oyununu beraber epey bir süre oynamıştık ama artık annemin deyimiyle "Eşşek kadar adam/kız" olduğumuz için oynamıyoruz..Bana kalsa her zaman oynarım ama gelde bunu muhendısa anlat(mühendis)=)

Dozi[Özer Abi]
İkinci bir abidir benim için o!Ne zaman moralim bozulsa,canım sıkılsa soluğu yanında alırım...Ayrıca aile taşıma işleriyle görevli müdürdür kendisi xD Bizi taşır ordan oraya[en çok ben].Yo yo arabası yoktur =D Sağolsun yolda yandaşımız olur hep =] Tartışırız,eğleniriz,kavga ederiz,güleriz,film izleriz(benim zorumla) kısacası kardeş gibiyiz.Aslen kuzenim hatta ve hatta amcam olur.Bu kısmı geçelim uzun hikaye...Abimle kavga ettiğimde bizi yatıştıran odur.Hayvanlık yapar harçlığımı bitirirsem harçlığımı da veren odur.Ailede en çok sırrımı bilende odur hatta,ailede en çok güvenilen insandır.Sessiz durur ama konuşkandır özünde =D En yakınımda olan kuzenim olduğu için daha ayrıdır sanki biraz ;)O da belirtmiştir ki abimin yokluğunun acısını ondan çıkartırım.Sarılır,sıkarım,kaburgalarını kırarım =)Yanaklarını sıkarım mesela,sadece sıkmakla kalmam kendimce manilerle eşlik ederim bu operasyona =D Örneğin=Odumuşuku..
Abim gibi bilir,abim gibi severim =)
Not=sakın askere gideyim deme!
Not= Hepiniz iyi ki varsınız =)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Pardus 2011 Çözünürlük Sorunumu Çözdüm