Dozilog Yazarları Arttı!

Merhabalar.. 4 Mart 2009 tarihinde tek başıma yayına soktuğum bloguma, yakın süre önce iki yeni yazarı dahil etmiş bulunmaktayım. Böylece daha bir güçlendik efendim. :)

Yeni yazarlarımızdan biraz bahsetmek gerekirse, öncelikle her ikisi de benim yakın akrabam olurlar. Bir nevi blogger' da kadrolaşma çabası diyebilirsiniz. :) Aile şirketi gibi olduk. Bendeniz müteselsilen, diğer yazarlarımız ise sınırlı sorumlu bu şirkette...

Öncelikle aramıza ilk katılan yazarımızdan biraz bahsetmek istiyorum. Kendisi vakti zamanında şu yazıda beni (biraz kaba bir tabirle de olsa) kamuoyuna duyurduğu için, ben de kendisini afişe etmek istedim.

İlk yazarımızın adı Mert. Ben onun amcası olurum. Ama tabi aramızdaki yaş farkının sadece 5 olmasından ötürü o bana abi der ben de ona kardeşim derim. Zaten kardeşim gibi görürüm Mert' i sağolsun o da beni abisi gibi görür. Kendisiyle bütün çocukluğum geçmiştir. Kah kavga edip birbirimizin burnunu, kaşını gözünü patlatmışızdır, kah omuz omuza verip engin dağlar aşmışızdır (mübarek gılgamış destanı sanki). Bütün çocukluğumuz yapışık ikiz gibi geçmiştir neredeyse. Yani bir nevi hem çocukluk arkadaşı, hem abisi, hem de amcasıyım. Karmaşık bir akrabalık türü bizimkisi. :)

Mert biraz kapalı kutu diye tabir edebileceğimiz bir çocuktur. Kendisine zorla bir şeyi anlattıramazsınız, kendisi anlatmak isterse konuşur. Zekidir, ailede matematikten anlayan ender adamlardan biridir. Biraz dengesizdir (abisi kılıklı) birden parlayıp ortalığı birbirine katabilir. Bu gibi durumlarda nabza göre şerbet verilmelidir. Yoksa bırakın annesini, babasını, beni, kralı gelse tanımaz vallahi. İçkiye meraklıdır. Benim, "abim o kadar sık içki içme, alışırsın!" söylemlerimi şimdilik kulak arkası etse de ilerde hak vereceğini ümit ettiğim biridir. Ha tabi ben de sütten çıkmış ak kaşık değilim elbette ama ben gerçekten de nadiren içerim. Bunların dışında Sakarya' da Bilgisayar Mühendisliği okumaktadır. Çok yakın zamanda Kurban Bayramı nedeniyle yamacıma gelecektir, özletmiştir kendini kerata...

Diğer yazarımız ise henüz çok yeni. Bu yeni cimcime yazarımızın adı da Merve. Mert' in kardeşi olur kendisi ve ben yine amca konumundaki kişiyimdir Merve için. Tabi Merve' de bana amca yerine "Özer abi" der. Aramızda 11 yaş vardır. O da benim bir başka kardeşimdir yani. Mert abisinden ayrı kaldığı için ona karşı özlemini benden çıkarmaktadır. :) Sık sık "agujuklumujunubu" türünde tuhaf sesler çıkartarak yanağımı sıkar, çeşitli sevgi gösterilerinde bulunur.

Merve mızmız bir kardeşimizdir. Eğer kendisine bir işi yaptırmak isterseniz biraz uğraşmak zorunda kalırsınız. Ama kendisiyle aramız iyi olduğu için beni pek kırmaz (kırmazsın demi kız?).
Konuşkan biridir. Hatta bazen susturmanın imkansız olduğu biridir. :) Duygusaldır. Hatta daha küçükken kendisine ağlangaç derdik. Her şeye ağlardı. Abisi gibi zekidir ama biraz tembellik vardır. Edebiyatı güçlüdür. Yakın zamanda burada da marifetlerini sergileyeceğini düşünüyorum. Ailenin en küçüğü olmasına rağmen yurt dışına çıkmış tek üyemizdir. Tiyatro, halk oyunları.. gibi girişkenlik gerektiren işlerde ön saflardadır. Şu anda İlköğretim 7. sınıf öğrencisidir.

Kısaca yeni yazarlarımızı tanıttık.. Görüldüğü gibi ailecek Blogger' a demir atmış bulunmaktayız. Allah blog alemine sabırlar versin! :) Artık her telden konu ve konuklarımızla yayın hayatımıza devam edeceğiz.
* SON *

Yorumlar

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar