Kaç Gün Oldu..?

Yazmayalı kaç gün oldu?Evet işte ben bugün yazıyorum tekrar.Yazmadığım günlerde neler geçti başımdan neler...
*24 Kasım Şiir Yarışması'nda Toralı 2.si oldum.. =]
*23 Kasım pazartesi günü 4 adet hediye aldık en sevdiğimiz 4 öğretmene 4 kişi ortak ..ve 2[4] kasım için(çok 4lü bir gündü)
*24 Kasım günü eski sınıf öğretmenimizin 4 kişi toplanarak 3 liraya aldığımız kalemi kabul etmemesiyle yıkıldım ..!
*En başta bana hayatı öğreten adama hediye almayı unuttum ..(ah benim salak kafam)
*Yine 24 Kasım günü 13.00'te haraket edeceğini düşlediğimiz OTOBÜS'le ödül törenine gitmeyi beklerken resim öğretmenimizin arabasıyla yalaşık 13.30'da haraket ettik..
*2 saat bekledik ve verilen atıştırmalıklardan mahrum kaldık..
*Ödül=Kapşonlu kazak

ve bugün bayram (erken kalktım vallaha bak) o kazağı giydim ben bugün.. Mutluylm =]

Yorumlar

  1. Tebrik ediyorum kardeşceyzim.. O nadide şiirlerinden şu blogcuğumuz da azıcık nasiplense artık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar