5 Aralık Tarihli Günüm..

Bugün saat 12 gibi uyandım. Hafif bir kahvaltının ardından bilgisayarın başına geçtim ve her zamanki gibi takip ettiğim blogları okudum, merak ettiğim konuları araştırdım. Bir ara ozgurlukicin.com sitesine giriş yaptım ve forum kısmında dönen son konuları gözden geçirdim. Dışarıya çıkmamı gerektirecek hiçbir işim olmadığı için bütün günü evde geçirdim. Ne ben kimseyi aradım, ne de birileri beni aradı.. Bütün gün sık sık heveslenip çalışmaya başladığım ama her seferinde araya bir başka merak ettiğim konunun girmesiyle askıya aldığım python
programlama dili ile ilgili pekiştirmelere başladım. Tabi bu konuda istihza.com sitesinden yararlandım. Asıl alanım bu olmadığı için tamamiyle amatör bir ruh ve merakla bu işle ilgileniyorum elbette. Daha sonra akşam yemeğimi yedim. Bu arada dayıoğlu geldi biraz onla sohbet ettim. Sonra o gidince tekrar bilgisayarımın başına geçtim. Msn açtım ama sohbet edecek kimseyi bulamadım. Daha sonra diğer dayıoğlum geldi. Onunla biraz sohbet ettim. Yeni aldığı mp5 çalarına müzik attım. Sonra eve misafirler geldi. Misafirin benden çok korkan (evet mahalledeki bütün çocuklar benden korkarlar, nedeni ise anne ve babalarının baş edemeyince, "bak bu abi seni döver" şeklindeki söylemleridir) yiğeni ile sıcak temas kurdum ve aramızı yumuşatmayı başardım. Artık benden çok korkmuyor. Hatta hiç korkmuyor, bütün gece çeşitli şirinlikler yaptı durdu bana. Zaten çocuklar ya benden çok korkarlar, ya da çok sevip peşimi bırakmazlar.. :) Böyle de enterasan bir adamımdır yani. Neyse onlarda gittikten sonra biraz televizyon izledim. Eskişehir' in Fener'i yendiğini duyunca bir üzüldüm bir üzüldüm ki sormayın, kahroldum resmen, üzüntüden Es Es diye bağırmaya başladım. Sonra bizim de puan kaybetmemize neden olduklarını hatırlayınca sustum tabi. :)

Sonra biraz Olacak O Kadar izledim. Saat 23 sularında acıkınca birşeyler atıştırdım. Birazdan da yatarım sanırım. Yattığım yerden biraz televizyon keyfi yaparım, tabi izlemeye değer bir şeyler bulabilirsem..

Yorumlar

  1. ben aradım ya seni onu niye yazmıyorsun :)
    ne oldu sayısal sonuçları? benim bilete çıktı da üstüne yatıyorsun demi hınzır seni :)

    YanıtlaSil
  2. Hıı senin bilete çıktı :) Oğlum 6 rakamdan birini bile tutturamamışsın hala konuşuyorsun.. :-)

    YanıtlaSil
  3. hadi ulan ordan! çoktan mayami yolunu tutmuşundur sen benim paralarlan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Pardus 2011 Çözünürlük Sorunumu Çözdüm