23 Aralık 2009 Çarşamba

asdfgqwer

noktalama imlaya uyum falan yapmıcm
tamamen plansız programsız bir yazı daa
hatta bilakis türkçenin içine siççam bu yazıda elmden geldii kadr

en son yzımda idare ederim çünkü demişim

söyliyim ya her ne kadr ilgi çekici bi konu olmasa da her ne kadar hemen her insanın hayatının bir parçası olsada

bi kız vardı

bana umut verdi sonra sittir etti :)

mutluyum dediim zamnlar umut verdii zamanlardı :)

idare edr olduğm zamnlarda sittir ettii zamnlar

bu işte :)

şimdi skmde mi

hayır :)

yok lan cidden skmde deil smdi

akvaryumda çok balık var ha :) öyle de cidden

yakışklı adamım çok şükür elimi sallasam bulurum yani bi tane daa :)

...

Of olmuyor abi... Böyle imla falan olmadan harf yutarak yazmak hoşuma gitmedi. Ben yine bildiğim gibi devam edeyim.

Şey, hani spor salonuna gitmeye başlamıştım ya. Bir kez daha gittim. Bugün gidemedim. Yarın gitmeyi düşünüyorum nasipse.

Geçenlerde, hatta direk günü söyleyeyim 19 aralık günü, arkadaşımın doğum gününü kutladık. Çok güzel eğlenceli bir gündü. Bir tane fotoğraf koysam o güne dair ilginç olabilir. Hem böylece kendimi de iyice teşhir etmiş olurum :) Fena mı? Yok bee.


Eveet... O arkadaki bagajdaki arkadaş benim. Kocaman gülen -kendisi de kocaman olan- doğum günü çocuğu. Yanındaki ablası, dido, ulty... Benim yanımdaki kız idil. Önümdeki ozan. Onun önündeki arkadaş arabayı süren arkadaş ismisi de cihan. Böyle işte

E yani dediğim gibi güzel gündü, pasta yedik, içtik, gezdik-tozduk... Nice çılgın partilere değil mi ama :)

Şimdilik bu kadar sevgili -çok az sayıdaki- okur! Görüşmek üzere lan!