25.02.2010

*Bu bir günlük yazısı olmayacak.
*Bu bir "ney" yazısı olacak inan bilmiyorum.
*Ezan okunsa da yatsak...
*Yarın dişçiye gideyim ben en iyisi. Geçen cuma gününe randevu vermişti dişçi ben bu perşembe gitsem diyorum. Gerçi hemen her gün yarın gideyim artık diyorum da.
*ÜÇ Kilo Bi'minyoon!
*Yeniden öss'ye gireceğimden haberdar mısınız siz bakayım? Değilsiniz. Ayrıca ben de öss'ye girmeyeceğim lys mi ne olmuş artık ona gireceğim.
*Dün oturdum biyoloji çalıştım.
*Vücudumuzun çook büyük bir kısmı su! Sudan sonra en büyük kısım protein! Zaten insan vücudundaki organik bileşiklerden en fazla yapıya katılanı da protein. Yağları "depoluyos" karbonhidratı da yakıp "koşuyos".
*"Neden et yemiyoss"
*Seviyorum ulan Gollum'u.
*Bildin mi Gollum'u? Diğer "ismisi" de smiyegol! Yani böyle okunuyor nasıl yazılır tam bilmiyorum.
*O değil de "yavuşak kerim" "breyvart"a kötü film diyor! Yetmiyor "vilyım volıs"a da korkak tırsak gibi şeyler söylüyor haaşaa!
*Taktir-i İlahi! diye kestirip atmak istemişimdir hep. Öyle fırsat çıkmadı karşıma. Birisi olayı anlatsın anlatsın, "taktirilahi bilader, n'apcan" diyeyim. İstiyorum yaa!
*Kızıkcıklar oldu mu selelere doldu mu lan dozi?
*Lan deme lan babam kızıyo' lan!
*"Pazar Sevişgenleri" tarzı bir yazı oldu ya dur bakalım. Ben de Met-Üst olacağım.
* http://www.ayrinti.net/nietzsche/yazi/metin-ustundag.htm#biri
Abicim sen şu tepedeki bağlantıyı tıklanabilir hale getirebilirsin, bilirim gözü karasındır, taşı sıksan suyunu çıkartırsın, bilirim! Hatırlar mısın dozi, yukarıdaki bağlantıda verdiğim yazılardan "biri ile öbürü" isimli olanı beraber okuyup yarılmıştık "ahaha sofrada kuş sütüyle arı çükü eksikmiş" diye :)
*isteen ekliyeblr!
*Nefret ediyorum senden "isteen ekliyblr" kişisi!
*Biliyorsun değil mi o kızı? feysbuk illetinde üyesi olduğunuz gruptan gelen gönderinin altına bu yorumu yapan o kızı? isteen ekliyblr! sitröen!
*Re telimi koparttım geçen gün. Slap atıyordum deli gibi ahaha, çok deli de basçıyımdır bilirsin, koptu tel azizim :)
*Şimdi işin yoksa yeni tel alacağım diye bi'sürü para bayıl :(
*Torbalı'da bir tane türkü bar var. Arada oraya gidiyoruz arkadaşlarla. Canlı performans türkü söyleyen bıyıklı bir amca var. Adamın repertuvarı çok geniş, ansiklopedi gibi birşeyle dolaşıyor, hangi türküyü istesen söylüyor. Ama sesi haddinden fazla kalın. Her oraya gittiğimde "İşte gidiyorum çeşmi siyahım" isimli ya da ismi başka birşey olan ama içinde bu sözün geçtiği türküyü istemek geliyor içimden. Ama ses kalın haco! Dedim ya. İstemiyorum o yüzden. Çok ilginç di mi?
*İki ay önce bir parfüm almıştım kendime, ismini cismini bilmiyorum. Güzel kokuyordu aldım. Bitti şimdi o, 13 Lira da ona bayıl! Of ulan!
*Pinti miyim ben "azcık"?
*Hayır değilim, benim babam işçi memur!
*Ama ben babamdan para almıyorum. Kendi harçlığımı kendim çıkartıyorum meşru yollardan!
*Öğrenim kredisi alıyorum. Hiç bir yerde de çalışmıyorum komple aylağım ben.
*Madem işim gücüm yok bari iki üç bişeyler çizittireyim bloğa demi? O da yok. Sallandıracaklar benim gibi iki tanesini bak ... Tamamlayamadım cümleyi, tavsiyelere açığım.
*Off beee! Sıkıldım beeee! demek istiyorum kızkardeşceyzim blogumuzun en aylak yazarı Merve gibi.
*Ama o çok güzel bir tonlamayla söylüyor bunu.
*Hopdiri diri dattiri dittiri dom, ben yarimi seviyom.
*Çay içmeliyim. Hemen, şu anda, şimdi!
*Hayde görüşürüz koçum, iyi sabahlar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar