Ayıp Oluyor

Ayıp oluyor.

Mesela teyzeme ayıp ediyorum. Adalet teyzeme. Yıllar var gitmiyorum kadının evine. Ben köyü sevmediğimden gitmiyorum ama o onu sevmediğimden gitmediğimi sanmaya başladı artık. Teyzeoğluna da ayıp oluyor. Çocuğa sitem ettim geçenlerde bize gelmiyorsun ki sen ben neden size geleyim dedim. Geldi çocuk bizde kaldı. Ben hala gitmiyorum onlara. Amcaoğluna da ayıp ediyorum hatta belki amcama da. Geçenlerde amcamlara uğradım ısrarla geç içeriye bir otur dediler. Birden çok işim ve acelem olduğu yalanını kıvırdım, girmedim. Halbuki amcaoğlu bize geliyor kalıyor. Ben yıllardır gitmiyorum. En son geçen bayram gittim ve yine içeriye geçmedim. Ondan önceki bayramlarda da gitmedim. Ayıp oluyor mesela Okan Hoca'ya da ayıp oluyor. Sanki bana kitap verirse onun faydasına olacak. Benim faydama olacak ama gitmiyorum uzun zamandır. Hocam bunu okuyorsan bir açıklama yapmak istiyorum: O gün dişçide sandığımdan çok daha fazla bekledim. Yedide çıkabildim dişçiden o saatte de gelemeyeyim dedim. Peki sonra neden gelmedim. Orası benim eşekliğim :)

Dayıma da gitmem lazım. Adam her fırsatta "Mert ne yapıyor?" diye soruyormuş. Şu anda resmi olarak ailemizin en büyük üyesi, bir ara gidip görmem lazım aslında onu da. Özer Abime işim düşmese gitmeyeceğim neredeye :) Param bitince gidiyorum "abi varmı iki üç liran" diye.

Tam sefa pezevengiyim! Koca gün oturup çay içiyorum evde, müzik dinliyorum. Arada Çağdaş'la buluşuyorum PES oynuyoruz arada Özgün'le.

Bu arada, dün Özgün'le Barça-Madrid maçı yaptık 8-2 yenildim :) Tek tesellim hemen yanımızda oturan Çağdaş'ın da aynı skorla 8-2 ile fark yemesiydi. Yoksa dilinden düşürmezdi :)

Ayıp oluyor Ziraat Bankası'na da ayıp oluyor. İki aydır dilekçe vereceğim sözde. Her ay kredimi on lira kesintili alıyorum iki aydır dötümü kaldırıp bir dilekçe vermedim diye. Ayıp valla ziraate de ayıp.

Ulan babama da ayıp ediyorum ben! Sakarya'dayken telefonla falan konuşuyorduk adamla inan daha çok görüşüyorduk. Geldim evime bir gidip babamı görmüyorum.

Anneme de ayıp ediyorum. Hadi onu her zaman görüyorum tamam da sürekli para tırtıklıyorum kadından.

Farkettim de ne şerefsiz adammışım ben :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar