gogopavırrencırs!

Az önce bir video'ya denk geldim. Benim çocukluğumun en meşhur çocuk programlarından "Power Rangers"ın introsu. Zorladım kendimi sonuna kadar izledim. Tüylerim diken diken oldu ne kadar aptalca bir şeymiş :) Ve zamanında büyük bir zevkle ve hatta evdeki divanın üzerinde tepine zıplaya izlerdim ben o programı :) Power Rangers'taki karakterlerin ikisi kızdı hatırlıyorum. O kızlar yüzünden ben çok uzun bir süre sarı hiç bir şey giymedim üzerime. Pembe zaten olmazdı delikanlıyı bozardı henüz bir metre olan delikanlıyı acaip bozardı. Ben yeşil olan pavır rencır olurdum, dozi kırmızı olurdu (hep en iyisini kapar zaten büyük ya) oyun oynardık. Programı izleyebilmek başarısını göstermekle yetinmez program bitince de pavır rencırs temalı oyunlar oynardık. dozi uzun süre oynamadı tabi :) Beş yaş fark "ulan n'apıyorum ben" dedirtti muhtemelen ona. Ama o da zamanında "Kara Şimşek" için en az benim çıldırdığım kadar çıldırmıştır. Kızkardeşim "Teletabiler" için deli oluyordu. Şimdiki çocuklar da "Ben Ten" izliyor bu hep böyle gidecek.

Power Rangers İntro videosu

Yorumlar

  1. Gerçektende ne çok izlerdik lan! Hatta arkadaşımın atarisinde power rangers oyunu vardı. Okul çıkışı onlara gittiğimizde saatlerce power rangers oynardık. Ben orada da kırmızı olanı seçerdim. :D Tabi sonra zamanla power rangers pek ilgimi çekmemeye başlamıştı. :) Keşke videoyu da paylaşsaydın abim, ben aradım ama bulamadım valla...

    YanıtlaSil
  2. videoyu paylaşmak için dötümü yırttım yok olmuyor :S
    bu arada senin arkadaşını da yazacaktım da hani atarisinde pavır rencır oynadığımız arkadaşın, o da hep mavi olurdu hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Pardus 2011 Çözünürlük Sorunumu Çözdüm