Ölmedim!Tema Değiştirdim. Yazı Çızıktırıp Kaçtım!

Siyah rengi severim. Uzun zamandır bloga birşeyler karalamıyordum en azından temayı değiştireyim dedim. Fena olmadı gibi. Ama farkındayım banner hiç güzel durmuyor. Daha aklı selim bir zamanımda onu da elden geçirmeyi düşünüyorum.

Uzun zamandır bloga birşeyler yazmıyorum dediğim gibi. Çünkü yazacak birşey bulamıyorum. Eskisi gibi Linux kurcalamalarımda pek yok artık. Gerçi Mert'in internet bağlantısı düzelse o zaman onun kotasız internetinin etinden sütünden yararlanacağım, Pardus, Crunchbag, hatta belki de Slackware ve Debian indireceğim onun bilgisayardan ama onunda internet düzelmedi gitti. Bir süredir aşırı yavaş çalışıyor interneti. Düzelirse o zaman yine Linux kurcalamalarıma döneceğim. Kendim indiremiyorum çünkü hem kotalı kullanıcıyım, hem de zaten kotamı aştım. :)

Biraz özel hayatıma girecek olursam, sınav sonuçlarımın açıklandığını öğrendim bugün. Zaten final sınavlarının cumartesi günü yapılanına girememiştim. Bu yüzden o derslerden direk kalmışım. Tabi Finansaldan kalmayı da unutmamışım. Neyse bütlere daha var çalışır hallederiz diyorum ama yakında işe başlayacağım, ayrıca KPSS ye gireceğim için ona da çalışmam gerekiyor. Anlayacağınız bu yaz benim için oldukça yoğun ve sıkıcı geçecek gibi.

Tüm bu yoğun günler gelmeden önce biraz kafayı dinlemek, uzak diyarlara gidip gezmek, tozmak, yüzmek, içmek istiyorum. Ama meteliğe kurşun attığım için (umarım doğru yazmışımdır bu deyimi) bunları yapmak şu an için hayal. İzmir de yaşayan biri olarak 3 senedir ayağım suya değmedi lan sevgili okur!

Neyse konuyu toparlayalım. Blogumun temasını değiştirdim, henüz ölmediğimi göstermek için (sanki çok merak edenimiz var ya) bir de yazı çızıktırdım, o zaman bu yazının bitme zamanı geldi demektir... Haydi eyvallah...!

Yorumlar

  1. berbatı ben tıkladım :)
    sırf i.nelik olsun diye.
    evet benim internet bağlantım bir düzelse neler neler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar