Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

    Merhabalar... Birkaç gündür (aslında tam 6 gündür) böbrek rahatsızlığı yaşıyorum. Doktorun söylediğine göre kum döküyormuşum. Rahatsızlığın başladığı günden beri neler çektiğimi bu rahatsızlığı yaşamış olanlar iyi bilir. Dayanılmaz ağrılar, sancılar içinde kıvranıyorum günlerdir. Arada biraz iyi oluyorum, sancılar kesiliyor birkaç saat rahat veriyor şimdiki gibi, ama genel olarak hala düzelebilmiş değilim. Hem de sınav günüm yaklaşıyor olmasına rağmen.
   Zaten tek düşündüğüm sınav gününe kadar düzelmek. Final sınavlarına yine bir rahatsızlık yüzünden gidememiştim, bu sınavlara da gidemezsem 4 dersten sınıf tekrarı yapacağım 3. sınıfta ve bu benim içim hiç iyi olmayacak. Nasıl başarıyorum bilmiyorum ama sınavlar yaklaşınca ciddi sağlık sorunları yaşamaya başlıyorum. Bütün bir sene dana gibi sağlıklı olan ben, sınavlar gelip çatınca kendimi hastanenin acil servisinde buluyorum. Sakın psikolojiktir demeyin, kim duysa bunu diyor ama aslında psikolojik falan değil. Psikolojik bir durum olsa her sınavda böyle olurdu. 24 yaşında biri olarak şimdiye kadar sayısız sınava girdim bir çoğumuz gibi ve sadece 3-4 kez başıma geldi bu durum. Bu 3-4 kez de ne hikmetse hep AÖF sınavlarına denk geldi. Ben bir an önce bitireyim diye uğraşıyorum ya ondan oluyor sanırım. :) Neyse son günlerdeki durumum bu. Bir an önce iyileşeyim diye günde 4 litre civarında su içiyorum. Eş dost "şu otu kaynatsın annen iç iyi gelir" diyor, onu içiyorum. Gerçi eşin dostun tavsiye ettiği kaynatılmış otlar arasından hiçbirini içmedim şimdiye kadar. Benim midem kaldırmıyor öyle şeyleri. Bir tek limon ve zeytinyağı karışımını tavsiye etmişlerdi onu içiyorum sabahları aç karnına o kadar.
   Benim son günlerde yaşadıklarım bunlar. Aranızda böbrek rahatsızlığı yaşayan bu garibana tavsiyede bulunacak olanlar varsa buyursunlar. :) 

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun.
    Tavsiyem yok maalesef. Kum dökme gibi bir şey yaşamadım ama böbrek ağrısı çekmişliğim var. Bol su içmem öneriliyordu, işe de yarıyordu aslında ama işte senin durum farklı tabii.
    Tekrar tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun,

    eşin dostun tavsiyelerine kulak asmıyorsun ama benim de benzer bir tavsiyem var.

    500 gr arpa, 50 şer gram mısır püskülü, kırk kilit otu, kiraz sapı, ayrık otu, avokado yaprağı 20lt kadar suda 2-3 saat kaynatıyorsun.

    kulak asmamazlık yapma, gerçekten çok iyi geliyor. kum + kronik sistit vardı bende. kumu döktüm, sistitim de uzun bir süredir yoklamıyor.

    YanıtlaSil
  3. O kalkan balığının, erkeği olacak ama, sırtındaki boncukları...
    Neyse neyse :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler pippi :) Suyu bol içmeye dikkat ediyorum ben de.

    YanıtlaSil
  5. Azze;

    Birçok kişi tavsiyelerde bulunuyorlar sağolsunlar ama midem kaldırmıyor ki içeyim... Aslında şifa niyetine deyip dikmek gerekiyor kafaya. Tavsiyen için teşekkürler daha önce de duymuştum buna benzer bir karışımı kendimi zorlayıp denesem iyi olacak sanırım yoksa düzelemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Mert! şimdi kalınca bir sopayı kapıp geleceğim yanına :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar