Tekrar Merhaba

Merhaba. En son böbrek rahatsızlığımdan bahsetmiştim. Kimi blog yazarı ve okuru arkadaşlar da bazı önerilerde bulunmuş, geçmiş olsun dileklerini paylaşmışlardı yorumlarıyla. Hepsine teşekkür ediyorum. Şimdilik iyiyim, en son 3-4 gün önce tekrar bi yokladı böbrek ağrım ama acilde iğneyi yeyince hizaya geldi. :)

Son günlerde bu sayfada sizlerle paylaşmak istediğim birçok şey aklıma geldi ama bir türlü yazmak içimden gelmedi. Tembel bir blog yazarıyım ben, zaten izleyici oranlarımdan da belli değil mi? :)

Ama üzerimdeki şu tembelliği atmanın en iyi yolunun bir yerlerden yazmaya başlamak olduğunu düşündüm. Biliyorsunuz genel olarak Linux konulu yazılar yazıyordum. Son zamanlarda Linux konusunda pek ahkam kesmesem de, yine de aklımda yazılması gerektiğini düşündüğüm bazı konular var. Zaman zaman onları dile getirmeye çalışacağım. Linux konusunda oldukça bilgili blog yazarı arkadaşlar var biliyorum. Ben onlar kadar teknik bilgi birikimi olan, tecrübeli biri değilim bunun farkındayım. Ama yine de meraklı, kullandığı sistemi kurcalamaktan korkmayan, orta düzey Linux bilgisine sahip bir kullanıcı olarak elimden geldiğince yararlı olduğunu düşündüğüm paylaşımlar yapmaya çalışıyorum. Tabi burada "orta düzey" derken genel anlamda Linux dağıtımlarının hepsinden az çok  anlayan birisi gelmesin aklınıza lütfen. Ben o kadar iddialı biri değilim. Henüz Slackware kullanmamış biriyim ben üzerime gelmeyin canım... :)

Kısacası tekrar buralardayım. Rahatsızlıklar, tembellikler derken blogcunun dönüp dolaşacağı yer blogudur deyip yine kendimi buraya attım. Herkese tekrar merhabalar diyorum. 

Yorumlar

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar