Ama Yaşıyorum....

Issız bir yerdeyim. Çok ıssız. Neden bilmiyorum ama üşüyorum biraz. Etrafta hiç ses yok, hem de hiç. Kafam karışık. Kimim, neyim, nerdeyim...? Soru çok, yanıt yok. Her şey çok anlamsız. Ya da herşey anlamlı ben anlamsızım. Üşüyorum, ellerim.... Her yer çok karanlık. Bir saniye. Bir ses var. Evet evet bir ses geliyor derinden. Sadece bir fısıltı, anlamsız, anlaşılmaz bir ses ama sanki tanıdık bir ses. Başım ağrıyor ve gittikçe ağırlaşıyor. Ses geliyor bir yerlerden. Ama ne diyor anlayamıyorum.

Sigara içmeliyim. Hemen bir sigara yakmalıyım. O ses, beynimi kemiriyor. Birşeyler diyor tam duyamıyorum. Derin bir nefes almalıyım sigaramdan. Bir müddet tutmalıyım dumanı içimde. Sonra salmalıyım pof diye. O ses hala bir şeyler anlatıyor.

Sanki derinde bir yerlerde bir yıkım var. Bir göz yaşı. Grayderlerin sesi geliyor çığlık gibi. Bir kalp atıyor ritmi bozuk.

Sonra birden loş bir ışık görünüyor. Yürüyorum ona doğru. Duruyorum. Hatıralar resmi geçit yapıyor. Protokolde ayrılıklar, pişmanlıklar... O ses daha da yükseliyor. Şimdi kulaklarımı sağır edercesine haykırıyor. Yalnızsın diyor, hem de çok yalnız...

Susuyorum. Biraz başım dönüyor, belli belirsiz bir yaş süzülüyor yanaklarımdan, silmiyorum. Ben ağlamam ki!

Issız bir yerdeyim. Hem de çok ıssız. Üşüyorum biraz. Ama yaşıyorum, ritmi bozuk bir kalple, karanlıklar içinde...

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Adam şair ya. Düz yazı yazsan da şiirsel bir hali oluyor kasten yapıyorsun sanırım :) Gayet güzel bir yazı, bir ara bize gel karşılıklı ağlayalım muğa koyim :)

    YanıtlaSil
  3. Yok aslında kasten yapmadım ama evet ben de fark ettim şiirsel olmuş sanki. :)

    Ben ağlamam ki! :D

    YanıtlaSil
  4. zaten şakaydı, halay falan çekeriz. hedbeng yaparız olmadı düz koşu yaparak idmanlara devam ederiz. en olmadı çay demleriz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar