GsAmsn Kabuğu Sürüm 1.0.5

Daha önce bu yazımda 0.2 sürümünü duyurduğum ve tamamiyle can sıkıntısının bir eseri olan, çok çok çok acemi bir Gimp kullanıcısının elinden çıkmış Amsn kabuğumu hatırlarsınız.

Bugün yine can sıkıntısından ve tabi bir de GNU/Linux için birşeyler yapma isteğiyle GsAmsn kabuğumun yeni sürümünü duyurmaktan kıvanç duyuyorum. :)

Efendim bu sürümde neler değişti diyecek olursanız, hani olursanız diye söylüyorum yani, öncelikle renkler tamamiyle değişti. Eski kabuktaki sarı biraz cırtlak bir sarıydı ve kırmızı da çok göz yoruyordu. Artık yeni temadaki renkler daha koyu ve göz yormuyor. Zaten bu yeni temadaki renkleri orjinal Galatasaray renk değerleriyle oluşturdum.

İkinci önemli değişiklik ise daha önceki sürümde bir türlü çözümünü bulamadığım bir hatanın, sonunda çözülmüş olması. GsAmsn 0.2 sürümündeki sohbet penceresinde, metin giriş alanındaki yanıp sönen imleç görünmüyordu. Yeni sürümle birlikte artık bu sorun ortadan kalktı. Yeni kabuğu kullanmak isteyen Galatasaray tutkunu arkadaşlara duyrulur. :)

Bunlar da ekran görüntüleri:

    Giriş ekranı:

    Bağlantı listesi:



    İndir : GsAmsn Kabuğu

    Alternatif indirme adresi : GsAmsn Kabuğu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Pardus 2011 Çözünürlük Sorunumu Çözdüm