Ubuntu İçin Orta Gtk2 Teması ve Faenza Simge Seti

Kullandığım dağıtım Pardus olsun Ubuntu olsun fark etmez. İlla ki standart temasından bir süre sonra sıkılır ve yeni tema arayışına girerim. Uzun zamandır öntanımlı temasıyla kullandığım Ubuntumu biraz makyajlamak istedim ve her zamanki gibi gnome-look ve deviantart sitelerinde gtk teması avına çıktım. Simge teması olarak severek kullandığım Faenza isimli temam bilgisayarımda bulunuyordu. Şimdi ona uygun, şöyle göz yormayan, açık renklerde ve sade bir gtk teması bulmam gerekiyordu. gnome-look sitesindeki birçok gtk temasını denedim, aralarında hoşuma gidenlerde oldu ancak tam olarak "hah budur işte" diyebileceğim bir temaya rastlayamadım. Tam umudumu kesmek üzereydim ki deviantart sitesinde Orta isimli gtk temasıyla karşılaştım. Orta teması hem açık renk hem de koyu renk olarak kullanılabilen bir tema. Kendi ayar yazılımı var. Oradan istediğiniz şekilde ince ayar çekebiliyorsunuz. Şahsen ben açık gri paneller ve siyah menüleri kendime uygun buldum. Ekran görüntüm de aşağıdaki gibi.


Son olarak bu güzelliği taçlandırmak için şık bir masaüstü resmi bulmam gerekiyordu. Onu da Vladstudio sitesinden temin ettim.

Eğer yukarıdaki görüntü hoşunuza gittiyse, Ubuntunuzun böyle görünmesini istiyorsanız:

Orta Gtk2 Temasını indirmek için TIKIRDATIN

Faenza Simge Temasını indirmek için TIKIRDATIN

Masaüstü resmi güzelmiş benim olacak o diyorsanız:

TIKIRDATIN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar