Neler Oluyor Hayatta...

Merhabalar. Son yazımı 23 Temmuz tarihinde, yani doğum günümde yazmışım. O günden bu güne değişenleri ve ilerde değişmesi kuvvetle muhtemel olanları şöyle bir sıralamak istiyorum.

* Öncelikle sınavlardan sonra çok kısa süre daha çalıştığım işimi, hafızam beni yanıltmıyorsa Eylül ayının ilk haftasında tamamen bıraktım.

* Uzun zamandır var olan motosiklet alma hayalimi 6 Ağustos tarihinde gerçekleştirdim. Tabi fazla bütçe ayıramadığım için Çinli bir motosiklet alabildim. Mondial 125 MG Deluxe. Şimdiye kadar 1200 km yol yaptım ve genel olarak memnunum ve motorumu seviyorum.

* Motosikletimi aldığım günden bu güne kadar minik geziler yaptım durdum. Öncelikle yaşadığım ilçeye komşu olan ilçeleri (Bayındır, Tire, Selçuk, Kemalpaşa..) ve köyleri gezdim.  Üç kez çevirmeye takıldım. Fakat tüm evraklarımın tam olması ve kaskımın başımda olması sayesinde ceza almadım. Dayımın oğlu ile birlikte Tire'ye giderken, beni gördüğü halde beni araçtan saymayan bir otomobilin hatalı sollama girişimi sonucunda kaza tehlikesi atlattım.

* Araçlara karşı olan ilgimin otomobillerden motosikletlere kayması sonucu eskiden çok uzaklardan gördüğü bir aracın marka, model, motor bilgilerini ezbere sayabilen ben, artık motosikletleri de ezbere sayabilir oldum. :) Yeni ilgi alanım sayesinde motosiklet sitelerini, forumlarını gezip yeni modelleri araştırıp daha büyük hacimli motosikletlerin hayalini kurar oldum. Tabi bu durum ailemdeki "iki teker" korkusunu körükledi. Ne zaman motosikletlerden konu açsam, otomobil daha iyi bırak şu motor hevesini diyorlar.

* Mezun olmama engel olan tek dersimi de verip Anadolu Üniversitesi (AÖF) İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri bölümünden mezun oldum. Diplomamı alır almaz da askerlik şubesine gidip askerlik kararı aldırttım. Büyük bir ihtimalle Aralık ayında askere gideceğim.

* Hakkımda askerlik kararı aldırttıktan sonra ilk işi olarak bir senedir uzattığım kıvır kıvır saçlarıma veda ettim. :( Bunu yapmamın nedeni ise askerlik nedeniyle zaten kesilecek olan saçlarımı ve kendimi bu yeni duruma alıştırmak içindi. Ama iyi oldu ensemin varlığından haberdar oldum en azından. :)

Evet, benden şimdilik bu kadar. Bu arada kaybettiğimiz 24 şehidimizi rahmet ve saygıyla anıyorum. Onlara ve tüm şehitlerimize çok şeyler borçluyuz. Van'daki depremde de hayatını kaybeden yurttaşlarımıza Allah'tan rahmet, geride kalanlara ise sabır diliyorum. Allah hepsinin yardımcısı olsun.. Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar