Hooop Burdayım!

 Koca 2012 yılını geride bırakmak üzereyiz ve ben bu kocaa yıl içinde sadece bir yazı yazabilmişim. Utanıyorum sevgili izleyiciler! İş - güç, askerlik falan derken epey bir boşlamışım ben buraları. Biraz karalama yapalım da paslarımızdan kurtulalım bari dedim. Yani buraya kadar okumuş olanlar şıppadanak anlamışlardır bu yazının herhangi bir konusunun olmadığını. :)

Bu kocaa yıl içinde askerlik görevimi tamamladım. İstanbul Kasımpaşa'da Kısa Dönem Sahil Güvenlik Muhafız er'i olarak bitirdim geldim çok şükür. Gelir gelmez önce biraz motosikletimle hasret giderdim. Sonra iş kurayım dedim, askere gitmeden önce öğrencilik zamanlarımda yaptığım iş olan fast food ustalığı, (böyle söyleyince daha bi havalı oluyormuş ya hani) yani bildiğiniz sandviç ustalığı işini, kendime bir mekan açarak biraz da patron olarak yapayım dedim. Ancak sermaye olmayınca iş kurulamıyor elbette. Gerekli finansmanı sağlayamayınca mecbur eski çalıştığım mekanda tekrar çalışmaya başladım. Yaklaşık beş - altı aydır da aynı mekanda çalışmaktayım. Gerçi bırakma kararı aldım, yerime eleman bulmalarını bekliyorum. Bu süre zarfında internetten "İnsan Kaynakları" ile ilgili kendime uyan bütün iş ilanlarına başvurdum ama hiçbirinden ses soluk çıkmadı. Sonra çalıştığım mekandan izin alıp biraz da sahaya inip iş arayayım dedim ve rastgele başvurduğum bir işletmeden görüşmeye çağırıldım. Görüşmem gayet güzel geçti diye düşünüyorum ama 10 günü geçti hala geri dönen yok. Bu yüzden artık geri döneceklerini de beklemiyorum. Ama yine de bu görüşme benim için iyi oldu. İş görüşmesi yapmakta bir deneyimdir sonuçta. Bundan sonraki iş görüşmelerimde daha iyi bir performans sergileyeceğimi düşünüyorum. :) 

Tüm bu anlattıklarımın dışında en çok ilgilendiğim şey motosikletler oldu elbette. Çalıştığım yerdeki kurye arkadaşların da ( ki eski meslektaşlarım olurlar) etkisiyle her günüm muhakkak motosiklet konulu sohbetler yapmakla geçiyor. Haftasonlarında da eğer havada yağmur yoksa, kendimi benim kara mondi'nin üzerinde gazlarken buluyorum. Kazandığım bütün parayı da genelde motorumla ilgili şeylere harcadım. Eksik koruma ekipmanlarımı tamamladım, motorumun bakımını yaptırdım, birkaç eksiğini tamamlattım ve artık kış sezonuna hazır gibi gibiyim. Aldığım ekipmanlarım aşağıdaki resimde görünenlerdir. Bir tek dizlik eksiğim kaldı. Onu da bu hafta tamamlayabilirsem bütün motosiklet koruma ekipmanlarımı tamamlamış olacağım ve böylece kendimi daha güvende hissederek motosiklet kullanabileceğim. Kasksız hiç motosiklete binmedim ama sadece kaskla da olmuyordu. Böyle iyi oldu gibi. :))

Evet yine bir Dozilog klasiğini siz değerli izleyenlere yaşattığım için mutluyum, gururluyum. İçim içime sövüyor. Ulan nereden girdim konuya, nereden çıktım yine. Neyse zaten en başında uyarmıştım bu yazını belli bir konusu yok diye. Buraya kadar okuduysanız artık çok geç zaten. :) 

Aha da benim cici ekipmanlarım :


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar