Sağ El Üzerinde Ağrı

Yaklaşık bir haftadır sağ elimin üzerinde aniden oluşan ve özellikle sabaha karşı şiddetli ağrı ve kasılmalarla beni uyutmayan bir rahatsızlıkla uğraşmaktayım. Bir kez devlet hastanesine ve bir kez de özel hastaneye giderek muayene oldum ve ikisinin de teşhisi ödem toplanması oldu. 3 gündür raporluyum ve işe gitmiyorum. İlaç tedavisine ek olarak bileklik kullanıyorum ve ağrı arttığında da buz torbasını elimin üzerine koyarak dinlendirmeye çalışıyorum. Doktorun söylediğine göre sürekli ellerimi kullanarak çalıştığımdan dolayı zorlanmış olabileceğini düşünüyor. Elimin ve bileğimin filmi çekildi ve filmlerde bir sorun görülemedi. Ama pazartesi gününe kadar bir düzelme olmazsa tekrar gelmemi istedi, bu sefer kan tahlili yapıp romatizmal bir rahatsızlık olup olmadığına bakacakmış.

Üç günlük bu dinlenme sürecini kitap okuyarak, uzun zamandır hiç kullanamadığım kadar internet kullanarak ve film izleyerek geçiriyorum. Yarın işe gideceğim ve umarım yarına kadar bu ağrı ve kasılmalar sona erer diye umut ediyorum. Tam işi bırakmaya ve kendimi "insan kaynakları" alanında geliştirmek için kurslara yazılmaya, araştırmalar yapmaya karar vermişken bu rahatsızlığın ortaya çıkması pek hoş olmadı tabi. Neyse umarım ciddi bir sorun değildir de yakın zamanda geçer gider.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar