Otobüste Gördüm...

İlginç bir siteyi sizlere tanıtmak istiyorum izninizle. otobustegordum.com. Gerçekten güzel düşünülmüş bir proje. Yeni açılmış bir site olmasına rağmen şimdiden oldukça ilgi çekmiş görünüyor. Nedir sayfasında anlatılanlara göre otobüste, metroda bakışıp, hoşlandığınız ama açılma fırsatı bulamadığınız kişilerle sanal ortamda buluşma, tanışma, kaynaşma fırsatı bulabiliyorsunuz.
Listedeki şehirlerde İzmir, İstanbul, Ankara, Eskişehir gibi iller mevcut. Bu siteyi buradan tanıtarak çok hayırlı işlere vesile olduğumu hissederek sözlerimi bitiriyorum :) Projenin yaratıcılarını da bu ilginç fikirleri için tebrik etmek istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar