İyiki Doğdum Beeennn!


 
 Yıllar önce bugün, olmadık bir işe imza atmışım efendim ben. Çok lazımmışım gibi doğmuşum. 

 Sabaha karşı bir saatte gözlerimi dünyaya açmışım. Ben dünyaya gelirken hastanenin elektrikleri kesilmiş. Daha birinci dakikadan belli etmişim kendimi yani. 5,5 kilo doğarak hastane çalışanlarını da dumura uğratmışım. 

 Bugün birkaç sevenim arayıp doğum günümü kutladılar. Bir kısmı da mesaj çekti. Sağolsunlar. Hatırlanmak güzel şey. Gerçi bazıları hatırlamadı bile ama önemli değil canları sağolsun. Ben de onların doğum günlerini hatırlamam, ödeşmiş oluruz. :) 

 Artık dolu dolu 23 yaşında bir herifim. Vatana millete hayırlı olsun, ne diyeyim. :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar