Başlık!!!

Şimdi telefonla konuştum Özer Abimle. Siz onu dozi olarak tanıyorsunuz, siz dediğim de "üj-bej" kişi ama olsun... Öyle işte konuştum özer dingiliyle, özer dallamasıyla; dedim ki "naber abicim nasılsın?".. Yüzüne karşı hakaret edemiyorum karaktersizim ben :)
Yalnız bir telefon açışı vardı hipnenin, çeşitli homurdanmalardan başka birşey duyamadım...
Dedim ki ona: "Bugün benim bayramım ya süper bişi oldu! Burada kitapçılar çarşısı buldum..." Homurdanaraktan bişeyler söyledi daltrak :)
Aramızdaki kilometrelere güvenip bunları yazmam çok karaktersizce cidden yaa. Normalde kendisiyle yüz yüze konuşurken "len" ya da "lan" duysa, "Mert! Ayıp olmuyor mu abine karşı" diye fırçalar...
Neyse boşverin şimdi siz o lavuğu :) Bak hala..

Tam Sakarya'ya sövmeye başlamıştım ben günlük! Hele bir de Adapazarı'nda olunca iyice sinirleniyor insan kitapçı bulamayışına... Aklına Konak geliyor Çankaya geliyor insanın, burası ne dandik yer böyle yaa diye isyanlara dalıyor insan... Neyse ki buldum Kitapçılar Çarşısı'nı... Yardırmış yürüyordum sokakta, karnım acıksın da yemek yiyeyim diye zaman öldürmek amacıyla... Sahra Kebap'ta yiyorum iki lahmacun, güzel de yapıyorlar hani. Fiyatlar uygun, nezih bir ortam, konsürmatist-doğru mu yazdım bilmiyorum- bile var! Bu reklamdan sonra Sahra Kebap'tan iyi bir para almayı bekliyorum açıkçası :)
Yardırmış yürüyordum en son sokakta... Soluma baktım "Kitapçılar Çarşısı" yazıyor bir de ok işareti var ama o da ne! Görüntü sürekli kayıp geriye gidiyor görüş açımdan çıkıyor! Dakikalardır yürüdüğüm için otomatiğe bağlayan bacaklarımın bana yaptığı küçük bir oyun sadece hah hah ha!

Bu iğrenç espriden sonra hala yazımı okumaya devam eden dayanıklı üstün varlıklara hayranım doğrusu... Devam ediyorum üstün insanlar çok da ilginç olmayan hikayeme...
Girdim kitapçılar çarşısına yaklaşık on kadar kitapçı vardı içeride, pasaj gibi bir yerdi. Hatta pasajdı sanırım... Bulvar nasıl bir şey ya ben onu merak ediyorum? Birileri bana açıklasın nasıl bir şeydir bulvar...

Böyleyken böyle. Sonuç: Çok para harcadım ay sonu simide talim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar