Berberle Kasap

Sizlere ananemin bir hikayesini anlatmak istiyorum. Madem aile şirketine döküyoruz biz bu işi ananemin başı kel mi!

“Bir kasap bir de berber varmış. Bunların oğulları güreş etceklermiş. Kasap her gün et yidirmiş oğluna. Berber her gün oğlunun kafasını tıraş etmiş. Güreş etmişler kafası tıraş edilen et yiyeni yenmiş!”

Bu hikayeden çıkaracağımız ders: Karı gibi saç uzatmayın!
Ailemizde ne zaman birisinin saçı normalden biraz uzun olsa, ananem kurbanını yakalayıp bu hikayeyi anlatır. Ben çok dinledim bu hikayeyi, abartmıyorum on kez dinledim.
Dozi de dinlemiştir :)

Bir de rahmetli dedemin “ceki çen” hayranlığı vardır ama o başka konu :)

Lafı ananemden açmışken, kendisinin hit esprisini de sizlerle paylaşmak isterim… Yemek yeniliyordur, “anane otur yemeğe” dersin, “geçen sene yedim ben keh keh keh” der.

Yorumlar

  1. Evet bu hikayeye ben de çok dinledim.. :) Ceki çen olayına gelirsek evet rahmetli aksiyon filmlerini severdi, özellikle ceki çeni!

    YanıtlaSil
  2. Çok şekermiş ananen yaa :)) Çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  3. Şekerdir bizim ananemiz.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar