Dolu dolu ne yaşayabilirim bir günde?

Yine aynı monoton [doğru mu yazdım ki?] okul günlerinden biri...Benim ne abim gibi bira maceram ne de kuzenim gibi pardus kurulumu hikayelerim olamaz,olmasıda beklenmezbacaklarımı kırabilirler mi diye soruyorum kendime ..Pardus konusunda değil tabii =D Evet hergün yazıp hergün sizi sıkmak ve bu siteden göndermek amacım.Ne yapabilirim bunu meslek edinmek istiyorum =D Klavyenin her bir tuşu heyecan katıyor bugün bana..Açıklama kısmı bu kadadı..Bugün yine sabahın köründe dikilmek çok zor geldi..Kahvaltı dahi yapmadım desem doğru olur..Aşşağıya inip arkadaşımı tam tamına 6 dakika bekledim.Annemle kavga etmenin verdiği üzüntü ve yeni 83 Tl lik{burası sadece hava için} çizmelerimi giyememenin verdiği buruklukla anca o kadar bekleyebildim,iyi ki daha çok beklemedim çünkü bugün okula 1. dersin bitişine yakın geldi xD Okulda yine ince ayrıntılarla uğraşmakla yükümlü diğer bir arkadaşım herkesin bildiği,hatta benim bile bildiğim [1] bir şeyi sadece söylemiş olmak için söylemeye kalkınca "of" dedim..Aaa ayıp ettik olmadı damarına bastık tabii kızın, aynen "sus" şeklinde yanıtı alıp oturma durumları söz konusu oldu ama öyle yapmadım{burayı geçelim burası uzun} açıkçası kendimi ezdirmemeye elverişliydim bugün{2}.En yakın arkadaşım dün şaka anlamında bir söz sarfetti bu sefer damarına basılan ben oldum tabii neyseki bugün hallettik.Dikkat ettimde ben kararlıyım bugün,devam etmeye ,vazgeçmemeye.. ve ya gayet çabuk vazgeçmeye .. =[

(1)=Gayet güzel anlatım bozukluğu çıkardı örneğin="Herkesin hatta benim bile bildiğim" [abim sağolsun]
(2)="elverişli" kelimesini kullanma nedenim "meilli" kelimesinin yazımından emin olmamamdı..
(ayrıca bu notlar gayet gereksizdi =D... Ama dipnot.. Bunu bana öğreten Rahmetli sosyal bilgiler öğretmenimin anısına .. =[ )

Yorumlar

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar