dsjbnşjbn

-Bira bardağı almak için kaç bira almak lazım, diye sordum tekel bayii sahibi insana
-Farketmez koçum, dedi tekel bayii sahibi insan
-Ehi ehi iyimiş o zaman, ben iki efes şişe bir ektra alayım
-Ektram kalmadı bee, onun yerine baika bir şey vereyim sana, hmm beks vereyim?
Aslında süper bir teklif beks teklifi, çünkü kaçtır önünden geçiyorum tekel bayiinin beks biraları da gözüme takılıyor... Nedir la bunlar diyorum bir de bunlardan içsem acaba tadı farklı mı..?
-Süper olur abi ver bir tane beks iki şişe efes bir de bira bardağı, diyor paramı ödüyor biralarımı alıyor mutlu mesut fıstık alacağım kuruyemişçiye doğru yol alıyorum. Baya baya yüzüm gülüyor. Halbuki hemen beş dakika önce marketin önünde nasıl sinirlenmiş nasıl küfretmişim. Saat onbuçukta market mi kapatılır "ananiskyym, ananısskkyymm!"... Sonrası malum tekel bayi sahibi abinin bardak ikramı sakinleştiriyor bünyeyi.
Ama şaka maka ne zamandır düşünüyordum bira bardağı edinmeyi. Seviyorum arkadaş bardaktan bira içmeyi, hele yanında fıstık varsa ve hele hele güzel bir müzik...
Neyse, teşekkür ediyorum bana bu bardağı veren abiye, öpüjem abijim..!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar