onsekiz-oniki-ikibindokuz

Merhaba!

"http://www.klanlar.org" Bu oyunu oynuyorum ben. Dördüncü dünyadayım sizleri de beklerim. Bugün saldırı aldım oyunda. Önce casus attı, altta kalır mıyım ben de attım! Sonra saldırı ordusunu gönderdi, ben ordu mordu göndermedim bekledim gördüm.

Saldırının gelmesine üç saat vardı. Evden çıktım. Amcaoğluyla buluşup "badi salonu"na gittik. Aniden verdiğim bir karardır. "Ne kadar çikoyum lan" diyip böyle bir karar verdim. Badi salonu denen ortam ilginçti biraz. Yeni başlayanların uyguladığı bir program var imiş. O programı uygulattılar bana. Şu anda kollarım ağrıyor :)

Eve geri geldim, tatlı bir yorgunluk desem yalan olur baya baya ebem zkildi :) Hemen baktım saldırı nasıl sonuçlanmış diye... Yenilmişim. Adam ne var ne yok saldırmış. Normalde savunma askeri olan mızrakçı ve kılıç ustası birimleri bile gelmiş saldırıya ki saldırıda da bir o kadar zayıftırlar. Ben toplamda dört yüze yakın asker kaybettim o çok daha fazla kaybetti. Sonuçta kazandı ve bundan sonra da bana saldırmaya devam edecektir. Neyse bulacağız bir yolunu neleri kıvırdık bunu mu kıvıramayağız! "Badi'ye giden adam" ım ben :) Olmadı döverim yani...

Yarın, yani aslında bugün -ayın onsekizi- ilginç bir gün olacak benim için. Ama bundan kime ne :)

İyisi mi ben size bir şarkı söyleyeyim bu yazıyı da burada bitirelim.

Korkmuyordu hiç bir şeyden
Ne yanlızlıktan ne de ayrılıktan
Birgün geldi her şey değişti
Birden bire korku sardı
Aldatıldı durup dururken

Güvenmez oldu kimseye
Hiç kimseye
Yakındı durdu herşeye
Herşeye
Zamanla dindi öfkesi
Zamanla
Sonunda geldi kendine
Birden bire

Korkmuyordu hiç bir şeyden
Ne yanlızlıktan ne de ayrılıktan
Birgün geldi her şey değişti
Birden bire korku sardı
Aldatıldı durup dururken

Güvenmez oldu kimseye
Hiç kimseye
Yakındı durdu herşeye
Herşeye
Zamanla dindi öfkesi
Zamanla
Sonunda geldi kendine
Birden bire

Aslında ben söylemedim kopyala-yapıştır yaptım :)

Ayrıca nereden kopyala-yapıştır dersek, lirikbox.com'dan aldım...

Yorumlar

  1. Vazgeçmeyeceksin şu oyunlardan. :) Badi olayına gelince,yarın aranıza bir nefer daha katılacak ama o ben olmayacağım. :) Hiç ilgimi çekmiyor böyle şeyler...

    YanıtlaSil
  2. tey allam ya :) azıcık faydalı bişey yapmış olursun gelsene sen de..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar