28 Ocak Tarihli Günüm

Uzun zamandır elimde okuyacak kitabımın kalmamasından şikayetçiydim. Şimdi ise okunmayı bekleyen 3 kitap ile başbaşayım.

Günlerdir tüm ülkeyi etkisi altına alan soğuk havalarda hep dışarıdaydım, bugün ise İzmir de daha önceki günlere göre gayet ılık bir hava vardı ve ben dışarıya çıkacak bir bahane bulamadım. :)


Ders çalışmaya heveslenip kitabımı açıyorum ama en fazla yarım saat ders çalışabiliyorum.

Bütün gün uykulu uykulu geziyorum. Ancak gece olup başımı yastığa koyunca uykum kaçıyor ve saatlerce uyumaya çabalıyorum. Sabah kalkınca da yine sersem gibi oluyorum. Bu da bir kısır döngü olarak devam ediyor hayatımda...

Sürekli bloga yazı yazmak için fikirler üretiyorum ama ürettiğim fikirlerin hiçbiri yazıya döküp yayınlamıyorum. Sanırım çok tembelleştim ben son zamanlarda.

Bu arada sanırım klavyem bozuldu. :) Evet evet, klavyeyi yerinden kıpırdatınca numlock ışığı sönüyor, tuşlar çalışmıyor. Sanırım kablosunda bir sorun var. Kabloyu oynatınca klavye çalışmıyor, ama kabloyu harekete geçirmezsem gayet güzel çalışıyor. Sanırım 4 yaşındaki yeğenimin marifeti bu. Dün klavyeyi çekiştirerek yerinden çıkartmaya çalışırken bulmuştum onu. :) Neyse böyle idare edelim bakalım şu üzerime çöken tembellikten kurtulabilirsem bir ara klavyemi değiştiririm artık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar