Google Araç Çubuğu


Firefox için kullanışlı bir araç çubuğunu tanıtmak istiyorum izninizle. Gerçi muhtemelen aranızda kullananlar vardır ama ben henüz haberdar olmamış olanlar için ufak bir tanıtım yapayım istedim. Çünkü sık sık google hizmetlerini kullananların işini görecek bir araç çubuğu olduğunu düşünüyorum. 

Ben normalde araç çubuklarından pek hoşlanmam. Çünkü araç çubuğu dediğimiz zamazingolar, tarayıcılarımızın üst kısmını zapt ederek kalabalık yaparlar ve bizlerin görüş alanlarını da daraltırlar. Ancak özellikle Gmail, Google Favoriler, Google Dökümanlar, Google Haberler, Kişisel Web Geçmişiniz, Gruplar, Blog arama, Google Takvim, Picasa Web Albümleri gibi hizmetleri kullananlardansanız, bu hizmetlere araç çubuğu sayesinde daha hızlı erişebilirsiniz. Araç çubuğunu yüklemek için bu adresi ziyaret etmeniz yeterli. Araç çubuğu Linux'u da destekliyor. Yani tek ihtiyacınız bir adet Firefox. :)

Araç çubuğumuzu yükledikten sonra hizmetleri kullanabilmek için oturum açmamız gerekiyor. Bunu araç çubuğumuzun en sağındaki oturum açma bölümünden yapabilirsiniz. Böylece Gmaildeki e- postalarınıza tek tıkla erişebilir, sosyal paylaşım sitelerinde tek tıkla içerik paylaşabilir, favorilerinize yeni adresler ekleyebilir, internet geçmişinizi kontrol edebilir ve daha birçok google hizmetine tek tıklamayla erişebilirsiniz.

Google araç çubuğu ile ilgili daha ayrıntılı bilgiye, Google'ın kendi hazırladığı tanıtım sayfasından ulaşabilirsiniz. Ee tabi Google kendi ürününü benden daha iyi anlatacaktır. :) Görüşmek üzere, haydi benden eyvallah.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar