İnsanlar falan filan

Bu yazım tüm geri kalmış uygarlıklara gelsin. Birşeyler yazmak için ruh halim pek uygun değil aslında. Mutluyum çünkü, keyfim yerinde. Ördeğe benzeyen bi' kız var mesela, bir de cesaret edip onunla tanışabilsem çok iyi olacak ama. Hakket ördeğe benziyor. Pokemon Saydek vardı ya, ona benziyor. Burnu falan da uzun. Hem sivilceli. İğrenç aslında. Ama tatlı. Neyse

"Sigaram bitecek diye korkuyordum, sonra amaan dedim, en kötü ihtimal yedekteki marlboro'larımdan içerim. Zenginlik dert azizim."

Böyle yani, zenginim. Aslında değilim, en fakir dönemimi yaşıyorum ama yedekte malbuş tutan adam zengindir. O kadar! Birşey daha. Sevmedim ben marlboro'yu, nedense sevmedim.

Karıştırmadım blogları, kendim bloguma yazacağım bir tarz yazıdır bu çünkü, bu blogda dozilog'da gündelik yazılar pek bulunmaz, az bulunur. Benim günlük tarzı yazılarım ise 8-10 aydır buralarda yok. Ama buraya yazayım istedim bu sefer. Hazır dozilog'a yazıyorken, logoda da yazdığı gibi "teknoloji" ile ilgili ve hatta direk derslerini gördüğüm şeylerle ilgili bir yazı hazırlayabilirdim. Ama tembelim ben. Onunla mu uğraşacağım? Zaten henüz pek bir halt bildiğim de yok. Hem başarısızım da. "Loser" ım ben. Amerikan filmlerinde birinin alnına ya da kıçına yazarlardı bu "loser" ı. Büyük hakaret sanırsam. Çünkü bu kötü şakaya maruz kalan insanevladı çok utanır çok sinirlenirdi. Türkçe'ye aynen çevirince "kaybeden..." O kadar da büyük bir hakaret değil bizim için. Hatta gerçeklik.

Eğer ben mucize bekliyorsam hayattan, "loser" olmuş çıkmışımdır anasını satayım. Ki bekliyorum. Böyle böyle bir şeyler olsun abi, herşey süper olsun, ama ben yatmaya devam edeyim.

Boyu da uzun ama. Uzun boylu bir ördek yani. Belki kuğu olur sonradan da döt eder beni. Yok yok kuğu olmasın hiç. Böyle daha erişilebilir. Kendi kendime gaz verebiliyorum henüz, bir gövel ördektir o diyebiliyorum, yeşil başlıdır ne olacak diyebiliyorum. Kuğu muğu olmasın.

"İnsanlar yavşaktır Mert" derdi babam bana. Ve insanlar bilmemneydir de derdi de o kadarına gerek yok. Doğru diyor babam. Yapıyor bunu bazen. Düz mantık kurası geliyor insanın. İnsanlar yavşaksa, ben insansam... ben niye yavşaklık yapmıyorum ki?

"İnsanlar görmezler/bilmezler/duymazlar" diyor Kurban da. O yanlış biliyor ama. Her haltı görüyor her haltı biliyor benim tanıdığım insanlar. Ve her haltı, duymaları gereksin gerekmesin duyuyorlar. "İnsanlar yavşaktır." Ben de "loser" ım. Dozi de capon. Bunu yazan da Tosun. Hayde.

Yorumlar

  1. Kendi blogumu açınca bir anda şaşırdım ulan yanlış yeri mi açtım dedim adres çubuğunu bir daha kontrol ettim, sonra eşşek kadar dozilog yazısını görünce jeton düştü bende. Eyvallah tümü güzel bir yazı hazırlamışsın. Bu arada sen "loser"san ben hem "loser" hem de "caponum" lan! Ağlamak istiyorum a.k.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar