Son günlerde herşeye karşı ilgisiz bir adam oldum ben. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Öylesine oturuyorum. Arada tv izliyorum, arada da arşivdeki filmleri oturup bilmem kaçıncı kez tekrar izliyorum. Şöyle bi dışarı çıkayım, iki insan evladı göreyim, birkaç arkadaşı arayayım hal hatır sorayım... yok! Tek yaptığım bilgisayar karşısında pineklemek. Bilgisayarın başına geçip yararlı bi iş yapsam yine kızmayacağım. Öylesine boş boş işlerle uğraşıyorum işte. Gerçi tüm bu ilgisiz, vurdumduymaz halimin bir nedeni de 2-3 gündür hasta olmam. Ama bu konu can sıkıcı bir konu olduğu için ve daha önce blogda bahsettiğim için tekrar tekrar anlatmak istemiyorum. Gerçi bu seferki başka bi rahatsızlık ama.. neyse zorlama okuyucu anlatmayacağım işte!

Zaman zaman bu sayfaya uğrayanlar fark etmişlerdir sanırım. Yine blogun tasarımını değiştirdim. Siyah renkten ve bannerdan sıkılmıştım. İkisini de ani bir kararla yeniledim. Mavi mavi güzel oldu bence.

Ha bu arada blogumu izleyenlerin sayısı iki elin parmakları kadardı, artık o kadar da değil. :) Bu da demek oluyorki blogun gidişi gidiş değil. Acilen yönetim kurulunu toplamalı ve gerekli önlemleri almalıyım. Bu blog yerinde sayıyor, kimse sorumlusu çıksın ortaya diye haykırmalı, gerekirse bu durumdan sorumlu kişiye iki tokat aşk etmeliyim. Haydi eyvallah...

Yorumlar

  1. Yeni teman hoş olmuş, kötü gidiş hata dur de hakketten, ben bir geleyim de ayarlarız birşeyler. Blogun kötü gidiş hatıyla ilgili de "kimse sorumlu" diyorsun ya, üzerime alınıyorum hala yazarlığım var burada :) Sensin sorumlu sen! Ayda bir yazı yazıyorsun bilağder. Neyse abiye bu kadar çemkirilmez, saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
  2. Kötü gidişe dur diyeceğim, yepisyeni projelerle geliyorum, açın Türkiye'nin önünü ulen! :) Yok üstüne alınma senin kendi blogun var gari burada öylesine yazarsın sen, fındıktansın, fıstıktansın. Bence de fazla çemkirme, zaten bugün bilgisayara bir haller oldu kendi kendine kilitleniyor, açılmıyor... Sanırım donanımla ilgili bir sorunum var ama her zaman arıza çıkarmadığı için sorun nedir bilemiyorum. :( Neyse kendine iyi bak bilader...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar