Sınav Oldum

Bilen bilir, (bu nasıl bir giriştir?!) bugün Açıköğretim fakültesinin sınavları vardı. Gittim girdim sınavlarıma. Tabi tembel bir öğrenci olduğumdan, öğleden önce bir posta; öğleden sonra bir posta (bu nasıl bir tanımlamadır?!) olmak üzere aynı gün içinde iki kez sınava girdim. İnsan derslerini veremeyince böyle burnundan getiriyorlar işte. :) Şu anda bilgisayarın başına yığılmış vaziyette işbu okuduğunuz yazıyı yazıyorum. Tabi siz bu yazıyı okurken belki de ben başka bir şey yapıyor olabilirim. Örneğin dışarı çıkmışımdır, kitap okuyor olabilirim... Bilemem orası sizin hayal gücünüze kalmış. Bu arada evet söz veriyorum bundan sonra sınavların hemen ardından yazı yazmayacağım. :) Kalın sağlıcakla...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar