Uyuyamıyorum





Evet, son günlerdeki yeni meziyetim bu, uyuyamıyorum. Bütün gece malak gibi oturuyorum bilgisayarın karşısında, ya müzik dinliyorum ya da internette geziniyorum. Arada bir de film izliyorum. Uyuyayım diye ayran içiyorum, koyun sayıyorum, yetmiyor çobanları da sayıyorum ama olmuyor. Ninni söyleyeyim kendime dedim, hem söyleyip hem uyuyamayacağımı anlayınca vazgeçtim. Sanırım şu veremediğim dersi çok kafaya takıyorum. Gerçi takılmayacak gibi de değilki o da! Neyse bu konudan bahsedip hem kendimi hemde sizi sıkmak istemem.

Kendimi tanıyamıyorum kaç günden beri. Aynaya baktığımda gördüğüm yüz benimki değil sanki. Eski neşeli adam gitmiş, yerine bu asık suratlı, çatık kaşlı, her daim kavga etmeye hazır gibi görünen bir adam gelmiş. Birisi ters bir şey söylese de, kavga etsek diye bakınıyorum ortalığa. Ne yediğim yemekten keyif alıyorum, ne içtiğim sudan tat. Sersem gibi bir şey oldum. Şimdi aşık mı oldun yoksa diyeceksiniz ama yok bu o tür bir sersemlik değil. Aşk ayrı bir sersemlik hali. Onu da yaşadık elbette ama mutlu sonla bitmedi o. Zaten benim mutlu sonla biten pek hatıram yok resmi kayıtlarda. Neyse çokta özele girmeyelim değil mi? :) Konumuzu dönelim. Ne diyorduk hah tamam, uyuyamıyorum. Evet uyuyamıyorum arkadaş ya. Kafamı yastığa koyar koymaz binbir düşünce doluyor zihnime. O ordan çekiştiriyor, bu burdan.


Bakalım birazdan uyumayı deneyeceğim ama başarabileceğimi sanmıyorum. Yine de umudumuzu korumamız lazım değil mi? O zaman bir şarkıyla uyku perimizi çağıralım (yalnız lütfen periye sarkmayalım,rica ederim). Evet
sıradaki parçamız Müzeyyen Senar'dan geliyor, Uyu Demeye Geldim. Bu şarkıyı kendime ve bütün uyuyamayanlara gönderiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar