Bugün

* Bugün güzel bir gün, ama çok değil biraz güzel.
*Bugün ilk kez montumu giydim ben, botlarımı da giydim. Nisan sonuna kadar çıkartmıycam artık. Yani İzmir'de öyle yapıyordum burası daha soğuk olur hazirana kadar çıkarmam bilemiyorum
*Bugün sonunda gece yatıp sabah 9a gelirken uyanmayı başardığım gün.
*Bugün bol bol anlık sevinç yaşadığım gün.
*Bugün Cimbom'umun 2-0 kazandığı gün Sivasspora karşı
*Bugün yalnızlığı iyicene tee burama kadar hissettiğim gün aynı zamanda
*Bugün botlarımı suyun göbeğine göbeğine bastığım gün! Bunun bir anısı var bende; çook küçüktüm, annem beni İzmir'e hastaneye götürmüştü sanırım -hep hastaneye giderdik zaten İzmir'e. Yağmurluydu, yerlerde minik gölcükler oluşmuştu tabii ki. Ben de oyun etmiştim o suların içine tam ortasına basıp su sıçratmayı, annem kızıp "basma suların göbeğine göbeğinee!" demişti çok gülmüştüm suyun göbeği mi olur diye... Annem de gülmüştü sonraları hatırlayıp...
*Bugün Erol'la kafenin birinde oturup içtiğimiz 4 çaya 7lira verdiğimiz gün. Çayların ikisi büyük ikisi küçük, pahalı lan!
*Mutluluk ucuz bir şey değildir! diye yazdım şu anda arkadaşıma MSN'den... Böyle tarihi bir lafı ettiğim gündür bugün. Belki de bir gün aslında pahalı da birşey değildir derim. Bilmiyorum şu an pahalı ve uzak duruyor...
*8buçuk liraya mutlu oldum aslında ben bugün.
*Sadullah abinin isminin Sadullah olduğunu öğrendim bugün.
*Bugün ben yine Sahra Kebap'a gittim. Sadullah abi lise2 den terk olduğunu söylüyor. Bence müşteri nasıl bağlanır konusu üzerine yüksek öğrenim görmüş mastır mustur yapmış bir adamdır. Ya da belki de doğal bir yetenek ve ben saçmalıyorum.
*Bugün Sahra Kebap'ta Patlıcan Kebap söyledim ben! "Doğum günüm şerefine bir ziyafet çekeyim" dedim Sadullah abiye. " Oo, doğum günün kutlu olsun kardeşim. Şimdi bizim de sana birşeyler yapmamız lazım" dedi o da. "Gerenk yok yapılır bir ara ehe ehe ehe" gibisinden saçmaladım ben bugün.
*Evet! Doğum günüm bugün benim!
*Birsürü ikramla yukarıya akıp durdu Sadullah abi. Haydari ve ezme getirdi. Yanında pide ekmeği ve salata. Sonra lavaş ekmeği ve kıymalı kaşarlı küçük bir pide. Ben onları tıkınadurdum bir süre bugün.
*Sonra patlıcan kebabım geldi yukarıya. Sonra Sadullah abi bir daha geldi elinde çayıyla "oturabilir miyim kardeşim?" dedi. "Tabii abi" dedim. Bak şimdi geldi aklıma "Dükkan senin abi eheh" esprisini yapabilirdim o anda. İyi ki o anda gelmemiş aklıma!
*Oturdu Sadullah abi karşıma sohbet ettik bol bol. Beğenip beğenmediğimi sordui çok güzel olduğunu söyledim. Kaç yaşıma girdiğimi söyledi, 19a girdiğimi söyledim. İsmini sordum, Sadullah olduğunu söyledi. Bu böyle gitti bugün.
*"Üstüne tatlı getircem ben kardeşime" dedi, "sen bilirsin abi" diyebildim.
*Böyle işte. Bugün ailemden uzak ilk doğum günümde, arkadaşlarımdan uzak ilk doğum günümde; Sadullah abi bana 8buuçuk liraya mutluluk sattı. Alan razı satan razıydı. Gökten üç elma düştü...

Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsın abim.. Sen İzmir'e döndüğünde bir doğum günü kutlaması da burda yaparız sen rahat ol :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar