Sanmak





Sanırım hayatım boyunca yaptığım en büyük salaklık “sanmak” idi. Ben hayatım boyunca birçok kez hep sandım. Sevdim sandım, sevildim sandım, başardım sandım, mutluyum sandım...

O kadar çok sandım ki; sandığım her şeye ölümüne inandım. Delicesine bir tutkuyla bağlandım, sarıldım. Bilmiyorum ya çok aptal bir adamdım, ya fazla hayalperest ya da fazlasıyla saftım. Belki de insanların yargılarından, infazlarından o kadar bunalıyor o kadar çekiniyordum ki kendime bir dünya yarattım ve yaşamak istediğim her şeyi tek tek sandım. Ve bir yerden sonra işin bokunu çıkardım. Tam olarak kaç yaşımdayken böyle oldum bilmiyorum. Belki de doğduğumdan beri böyleydim, belki de yaşadığım ama şu anda hatırlamadığım kötü bir an beni bu hale getirdi. Acaba ilk “seni seviyorum” dediğim kız yüzünden mi bu haldeyim, yoksa bana “kazık atan” iyi gün dostlarım yüzünden mi bilmiyorum. Tam olarak hangi neden veya nedenler beni şu an bulunduğum noktaya getirdi emin değilim.

Belki de her şeyin anahtarı yine fazlasıyla bokunu çıkardığım yalnızlığımdır. “Sanmalarımı” korumak iç güdüsüyle, gerçeklerle yüzleşmemek için insanlardan, kalabalıklardan kaçmam beni bu hale getirmiştir. Yalnızlığın dozajını iyi ayarlayamamış, bunun yan etkisi olarak sanrılar görmüş, gördüklerime inandıkça da dozajı her gün artırmış olabilirim örneğin. Acaba tam olarak nerede gerçeklerle bağlantımı kopardım? Tam olarak nerede kayışı kopardım, patinaja başladım, duvara tosladım... Bilmiyorum!



Yorumlar

  1. I believe everything posted made a bunch οf senѕe.
    Hoωever, what about this? ωhаt if you wrote a catchieг
    tіtlе? I am nοt ѕuggeѕting your content іs not
    ѕolid., but supрose you aԁdeԁ
    something to possibly gеt peoplе's attention? I mean "Sanmak" is a little plain. You could peek at Yahoo's hοme page and note
    how they сreate post headlines tο grab νiewers to
    click. You might add a гelated ѵideo оr a piсtuгe οr two to get people interеsted about what you've got to say. Just my opinion, it would make your posts a little bit more interesting.

    My page :: study abroad destinations
    Also visit my site ... study abroad in italy

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İki çift lafım var!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar