Durum Değerlendirmesi ve Tespiti :)

 Çok uzun zamandır yazamıyorum bir şeyler. Az biraz karalayayım dedim. Biliyorum bu blogun amacı daha çok Linux ama; arada kişisel yazılar da lazım bence. Aslında blogdan ziyade bana lazım. İç dökme anlamında iyi geliyor. 


Dediğim gibi uzun zamandır yazamıyorum çünkü ben yine bir işlere giriştim ve dükkan açtım. Daha önce de açmıştım. Ben arada dükkan açarım. Yapacak bir şey yok! Huy!


Daha önceki "dükkan açışımda" batmıştım. Ki bu sayede kendisinden "daha önceki" şeklinde bahsedebiliyoruz elbette. Muhtemelen bu sefer de batacağım. Yani görünen köy pek de kılavuz istihdam etmeye gerek bırakmıyor. Ama bu sefer daha inatçı, daha dirayetli ve daha atılganım. Ha bunlar fayda eder mi derseniz, vallahi orasını ben de kestiremiyorum. Malum Türkiye burası...


Temmuz ayından beri dükkanla ilgileniyorum. Bu yüzden buralarda pek bir şeyler yok aylardır. Eski konular, hatta artık güncelliğini yitirmiş bazı başlıklar var, farkındayım. Ama takdir edersiniz ki; ben profesyonel bir blogger falan da değilim. Olduğu kadar bir blogger'ım daha çok... :) Zaten yeni moda "Vlogger" olmak. Youtube falan filan işte. Bizim bütçeler pek o işlere uygun değil ne yazık ki.  


Bir gün ekonomi düzelir mi? Fiyatlar normale iner mi? Dolar ne ola ki? Ee ne bileyim ben! Yaşayıp göreceğiz. Tabi bu süreçte borçları nasıl ödeyeceğim orası muallak. Yine de ümitsiz görünmek istemiyorum. Yani ümitsize çok yakınım ama çaktırmıyorum. Alternatifler var elbette aklımda ama; bu sistemde onlar ne kadar kâr eder orasını da kestiremiyorum. 


Neyse vakit geç oldu. Bilgisayarın başına dükkan için reklam görseli hazırlamak amacıyla oturmuştum, gerçi onu hallettim çok şükür de çakılı kaldım başında bilgisayarın işte yine. E özlemişim biraz elbette. Aylardır elim klavyeye değmedi desem yeridir, dellendim tabi birden elime geçirince. :) 


Haydi eyvallah... 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Dünyası Müzikleri

Böbreğime Kum Doldu Atmaya Kürek Gerek!

Linux Terminalinde Eğlenceli Sürpriz Yumurtalar